Regulamin Sklepu Interiomobili.pl
Niniejszy regulamin określa warunki sprzedaży prowadzonej na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.interiomobili.pl
§ 1 Definicje
-
Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą, za pośrednictwem Sklepu, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Kupujący - każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.
-
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Regulamin - niniejszy regulamin.
-
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem interiomobili.pl
-
Sprzedawca - Roman Orlik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Roman Orlik Zakład Tapicerski Usługowo Produkcyjny wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr NIP 7542464573, nr REGON 160362288, ul. 1 Maja 2a, 46-050 Tarnów Opolski.
-
Meble na wymiar - meble nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Kupującego, na podstawie podanych przez niego wymiarów, lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§ 2 Dane kontaktowe
-
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 2a, 46-050 Tarnów Opolski
-
Adres e-mail: biuro@tapicer-opole.pl
-
Numery telefonów: +48 514 04 33 10, +48 537 097 653, +48 883 967 867
§ 3 Złożenie Zamówienia
-
Kupujący składa zamówienie poprzez Sklep, w pierwszym etapie przez dodanie towarów do koszyka.
-
Po podaniu przez Kupującego jego danych w formularzu zamówienia, zapoznaniu się z kosztami wysyłki towaru i zaakceptowaniu Regulaminu w momencie zatwierdzenia zamówienia poprzez wybranie przycisku "kup" następuje zawarcie umowy sprzedaży towaru.
-
Podanie informacji w formularzu, o którym mowa w ust. 2, a także zaakceptowanie Regulaminu jest całkowicie dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne dla skutecznego zawarcia umowy sprzedaży i zrealizowania zamówienia.
§ 4 Koszt Zamówienia
-
Ceny podane w Sklepie są cenami brutto, tj. zawierają podatek VAT.
-
Na całkowitą cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy towaru podane na stronach Sklepu.
- W przypadku zamówień indywidualnych, takich jak: inny kolor tapicerki, inna tkanina tapicerki oraz inne wymiary produktu niż te, które są oferowane za pośrednictwem Sklepu, zamówienie zostaje indywidualnie wyceniane. W przypadku takich zamówień może zostać także doliczona dodatkowa opłata za transport takiego zamówienia.
§ 5 Płatności
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym, jeśli został ustalony odbiór w placówce firmy,
- Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
ING 09 1050 1504 1000 0092 1216 3340
- Płatność za pomocą PayU
- Płatność za pomocą PayPal
- Płatność za pomocą operatora płatności BlueMedia S.A (obsługiwane karty płatnicze:Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic) - Kupujący powinien zapłacić za towar w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży, w przeciwny razie zamówienie zostaje anulowane.
§ 6 Realizacja zamówienia
-
Sprzedawca realizuje zamówienia w następujących terminach, z zastrzeżeniem ustępu 2:
-
do 30 dni wszystkie towary dostępne w Sklepie za wyjątkiem Mebli na wymiar.
-
do 3 miesięcy w przypadku Mebli na wymiar.
-
Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę zapłaty za zakupiony przez Kupującego towar.
-
Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem firm kurierskich lub transportem własnym Sprzedawcy w przypadku Mebli na wymiar
-
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
§ 7 Odstąpienie od umowy
-
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, z zastrzeżeniem § 8 ust. 1 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
-
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
-
Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w Regulaminie, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
-
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
-
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
-
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
-
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. 1 Maja 2a, 46-050 Tarnów Opolski, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
-
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
-
Konsument ponosi również bezpośredni koszt zwrotu towaru wielkogabarytowego, który nie może, ze względu na swój charakter, zostać odesłany w zwykły sposób pocztą.
-
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
§ 8 Odstąpienie od umowy - wyłączenie
-
W przypadku gdy przedmiotem świadczenia są Meble na wymiar oraz Zamówienia indywidualne (inny kolor tapicerki, inna tkanina lub inny wymiar wyceniony specjalnie pod życzenie Klienta) - Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w zakresie tego towaru.
§ 9 Reklamacje
-
W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma prawo do reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię, uregulowaną przepisami ustawy Kodeks cywilny, z zastrzeżeniem ust. 2 w stosunku do Przedsiębiorców.
-
Okres rękojmi obowiązuje 2 lata .
-
Reklamację należy wysłać drogą elektroniczną lub pisemnie na adresy wskazane w § 2 Regulaminu.
-
Celem rozpatrzenia reklamacji Kupujący jest obowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres pocztowy Sprzedawcy wskazany w § 2 Regulaminu. Celem usprawnienia procesu reklamacyjnego Sprzedawca zaleca, aby przed wysłaniem towaru wysłać na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu zdjęcie wady.
-
Sprzedawca zaleca również, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie Kupującego.
-
Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy dostarczenie rzeczy przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
-
Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.
-
Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w Regulaminie ma jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Kupujący może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Kupującego z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Kupującego, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.
§ 9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
-
Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak:
-
Mediacje prowadzone przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej;
-
Pomoc stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.
-
Internetowej platformy ODR dostępnej od 15 lutego 2016 roku pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 10 Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych Kupujących przekazanych Sprzedawcy podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
-
Podanie przez Kupującego danych osobowych podczas dokonywania zakupów w Sklepie jest całkowicie dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zrealizowania zamówienia.
-
Kupujący ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych, a także żądania poprawienia ich.
-
Podane przez Kupującego dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę tylko w celach, o których mowa w niniejszym paragrafie.
§ 11 Postanowienia końcowe
-
Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o Regulamin dotyczy konkretnego i jednorazowego zamówienia - jest zawierana w celu i na czas jego realizacji. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.
-
Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki (kliknij by pobrać formularz).