Pytania i odpowiedzi - Interiomobili.pl
Promocje
Fotel Casablanca z tkaniny Astoria kolor turkusowy 16
Fotel Casablanca z tkaniny Astoria kolor turkusowy 16
1 100,00 zł 660,00 zł
szt.
Pufa okrągła - Astoria kolor granatowy 19
Pufa okrągła - Astoria kolor granatowy 19
230,00 zł 180,00 zł
szt.
Pufa DUŻA okrągła 80 cm  ecru 2761 na nóżkach
Pufa DUŻA okrągła 80 cm ecru 2761 na nóżkach
650,00 zł 390,00 zł
szt.
Sofa KUBA z eko skóry kolor czarny
Sofa KUBA z eko skóry kolor czarny
1 200,00 zł 720,00 zł
szt.
Masz pytania?
Zadzwoń! Telefon czynny od pon do pt, 8 - 16

+48 883 967 867


Wyślij wiadomość: Napisz wiadomość
Statystyki
Produkty:
899
Kategorie:
68
Nowości:
49
Promocje:
6
Pytania i odpowiedzi
  1. Dlaczego produkt, który oglądałem/oglądałam na stronie różni się od tego, który otrzymałem/ otrzymałam w zamówieniu?

    Ze względu na różnorodność ekranów, monitorów czy wyświetlaczy kolorystyka oraz intensywność kolorów może różnych się od tych prezentowanych na Naszej stronie i tych w rzeczywistości. Dzieję się tak, ponieważ każdy ekran jest inaczej skalibrowany w związku z czym może nastąpić nieznaczna różnica w kolorach.

  2. Widzę produkt, który mi się podoba, jednak nie jest on dostępny w wybranej przeze mnie tkaninie, co mam zrobić?

    Cały czas staramy się poszerzać Naszą ofertę względem dostępnych kolorów oraz tkanin. Jeśli dany produkt nie występuje w wybranej przez Państwa tkaninie należy skontaktować się z Nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub bezpośrednio na adres mail'owy: sklep@interiomobili.pl wtedy dokonamy wyceny danego siedziska względem wybranej tkaniny (ceny mogą być takie same, ale mogą się też różnić). Można także skontaktować się z Nami telefonicznie pod numerem 514  043 310 lub 883 967 867. Wybór dostępnych tkanin znajduje się w zakładce Tkaniny tapicerskie.

  3. Chciałbym/chciałabym zamówić siedzisko jednak interesuje mnie inny wymiar niż dostępny na Sklepie.

    Jeśli dany towar nie jest dostępny w innych wymiarach, które by Państwa interesowały prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod numer 514 043 310. Po sprecyzowaniu i ustaleniu wymiarów oraz tkaniny ustalamy czy jesteśmy w stanie wykonać takie siedzisko. W przypadku zamówień indywidualnych nie podlegają one zwrotowi, a ich czas realizacji może być wydłużony, jest ustalany indywidualnie ze względu na wykonanie niestandardowego wymiaru stelażu oraz sprowadzenie tkaniny z hurtowni. 
  4. Chciałbym/chciałabym zamówić siedzisko, ale mam wątpliwości co do koloru. Czy mogę otrzymać próbnik z wybranymi tkaninami?

    W przypadku zamówień próbek tkanin oraz próbników prosimy o kontakt mail'owy: kamila.lupa@interiomobili.pl Prosimy o wpisanie nazwy tkaniny oraz wybranych numerów kolorów: dostępne tkaniny tapicerskie.
  5. Chcę zakupić dwa produkty z opcją wysyłki, lecz pojawia się tylko opcja "odbiór osobisty", jak mogę zrealizować zamówienie?

    Ze względu na wybór dwóch różnych produktów system często nie zlicza opcji wysyłki produktów z różnych kategorii. Prosimy aby dokonać zakupu, przysłać na adres mail'owy dane do wysyłki, a my odeślemy Państwu podsumowanie zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Dane do wysyłki zostaną wprowadzone ręcznie, a zamówienie wysłane pod wskazany adres.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl