Pytania i odpowiedzi - Sklep Interio Mobili
Darmowa wysyłka!

Darmowa dostawa

Bezpieczne zakupy

Produkowane w Polsce

Fachowe doradztwo

 

Pytania i odpowiedzi

  1. Dlaczego produkt, który oglądałem/oglądałam na stronie różni się od tego, który otrzymałem/ otrzymałam w zamówieniu?

    Ze względu na różnorodność ekranów, monitorów czy wyświetlaczy kolorystyka oraz intensywność kolorów może różnych się od tych prezentowanych na Naszej stronie i tych w rzeczywistości. Dzieję się tak, ponieważ każdy ekran jest inaczej skalibrowany w związku z czym może nastąpić nieznaczna różnica w kolorach. Jeśli są wątpliwości prosimy o kontakt! Na stronie są podane dwa numery telefonu, pod którymi chętnie doradzimy odpowiedni kolor, a także jest możliwość kontaktu mail'owego oraz poprzez media społecznościowe. 
    Bardzo prosimy o przemyślane zakupy! Prezentowane meble są produkowane po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu. Nie posiadamy magazynu, by magazynować "pomyłkowe" zakupy. Dbajmy także o naszą planetę, aby nie produkować niepotrzebnych przedmiotów. 
  2. Widzę produkt, który mi się podoba, jednak nie jest on dostępny w wybranej przeze mnie tkaninie, co mam zrobić?

    Cały czas staramy się poszerzać Naszą ofertę względem dostępnych kolorów oraz tkanin. Jeśli dany produkt nie występuje w wybranej przez Państwa tkaninie należy skontaktować się z Nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub bezpośrednio na adres mail'owy: sklep@interiomobili.pl wtedy dokonamy wyceny danego siedziska względem wybranej tkaniny (ceny mogą być takie same, ale mogą się też różnić). Można także skontaktować się z Nami telefonicznie pod numerem 883 967 867 lub 537 097 653. Wybór dostępnych tkanin znajduje się w zakładce Tkaniny tapicerskie.

  3. Chciałbym/chciałabym zamówić siedzisko jednak interesuje mnie inny wymiar niż dostępny na Sklepie.

    Jeśli dany towar nie jest dostępny w innych wymiarach, które by Państwa interesowały prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod numer 883 967 867 lub 537 097 653. Po sprecyzowaniu i ustaleniu wymiarów oraz tkaniny ustalamy czy jesteśmy w stanie wykonać takie siedzisko. W przypadku zamówień indywidualnych nie podlegają one zwrotowi, a ich czas realizacji może być wydłużony, jest ustalany indywidualnie ze względu na wykonanie niestandardowego wymiaru stelażu oraz sprowadzenie tkaniny z hurtowni. 
  4. Chciałbym/chciałabym zamówić siedzisko, ale mam wątpliwości co do koloru. Czy mogę otrzymać próbnik z wybranymi tkaninami?

    W przypadku zamówień próbek tkanin oraz próbników prosimy o kontakt mail'owy: sklep@interiomobili.pl Prosimy o wpisanie nazwy tkaniny oraz wybranych numerów kolorów: dostępne tkaniny tapicerskie.
Interio Mobili - Polski producent stylowych mebli tapicerowanych | Wszelkie prawa zastrzeżone 2024

Sklep internetowy Shoper.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl