Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dlaczego produkt, który oglądałem/oglądałam na stronie różni się od tego, który otrzymałem/ otrzymałam w zamówieniu?
Ze względu na różnorodność ekranów, monitorów czy wyświetlaczy kolorystyka oraz intensywność kolorów może różnych się od tych prezentowanych na Naszej stronie i tych w rzeczywistości. Dzieję się tak, ponieważ każdy ekran jest inaczej skalibrowany w związku z czym może nastąpić nieznaczna różnica w kolorach. Jeśli są wątpliwości prosimy o kontakt! Na stronie są podane dwa numery telefonu, pod którymi chętnie doradzimy odpowiedni kolor, a także jest możliwość kontaktu mail'owego oraz poprzez media społecznościowe. Bardzo prosimy o przemyślane zakupy! Prezentowane meble są produkowane po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu. Nie posiadamy magazynu, by magazynować "pomyłkowe" zakupy. Dbajmy także o naszą planetę, aby nie produkować niepotrzebnych przedmiotów.
Widzę produkt, który mi się podoba, jednak nie jest on dostępny w wybranej przeze mnie tkaninie, co mam zrobić?
Cały czas staramy się poszerzać Naszą ofertę względem dostępnych kolorów oraz tkanin. Jeśli dany produkt nie występuje w wybranej przez Państwa tkaninie należy skontaktować się z Nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub bezpośrednio na adres mail'owy: sklep@interiomobili.plwtedy dokonamy wyceny danego siedziska względem wybranej tkaniny (ceny mogą być takie same, ale mogą się też różnić). Można także skontaktować się z Nami telefonicznie pod numerem 883 967 867 lub 537 097 653. Wybór dostępnych tkanin znajduje się w zakładce Tkaniny tapicerskie.
Chciałbym/chciałabym zamówić siedzisko jednak interesuje mnie inny wymiar niż dostępny na Sklepie.
Jeśli dany towar nie jest dostępny w innych wymiarach, które by Państwa interesowały prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod numer 883 967 867 lub 537 097 653. Po sprecyzowaniu i ustaleniu wymiarów oraz tkaniny ustalamy czy jesteśmy w stanie wykonać takie siedzisko. W przypadku zamówień indywidualnych nie podlegają one zwrotowi, a ich czas realizacji może być wydłużony, jest ustalany indywidualnie ze względu na wykonanie niestandardowego wymiaru stelażu oraz sprowadzenie tkaniny z hurtowni.
Chciałbym/chciałabym zamówić siedzisko, ale mam wątpliwości co do koloru. Czy mogę otrzymać próbnik z wybranymi tkaninami?
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.