Pytania i odpowiedzi - Interiomobili.pl
Pytania i odpowiedzi
  1. Dlaczego produkt, który oglądałem/oglądałam na stronie różni się od tego, który otrzymałem/ otrzymałam w zamówieniu?

    Ze względu na różnorodność ekranów, monitorów czy wyświetlaczy kolorystyka oraz intensywność kolorów może różnych się od tych prezentowanych na Naszej stronie i tych w rzeczywistości. Dzieję się tak, ponieważ każdy ekran jest inaczej skalibrowany w związku z czym może nastąpić nieznaczna różnica w kolorach.

  2. Widzę produkt, który mi się podoba, jednak nie jest on dostępny w wybranej przeze mnie tkaninie, co mam zrobić?

    Cały czas staramy się poszerzać Naszą ofertę względem dostępnych kolorów oraz tkanin. Jeśli dany produkt nie występuje w wybranej przez Państwa tkaninie należy skontaktować się z Nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub bezpośrednio na adres mail'owy: sklep@interiomobili.pl wtedy dokonamy wyceny danego siedziska względem wybranej tkaniny (ceny mogą być takie same, ale mogą się też różnić). Można także skontaktować się z Nami telefonicznie pod numerem 514  043 310 lub 883 967 867. Wybór dostępnych tkanin znajduje się w zakładce Tkaniny tapicerskie.

  3. Chciałbym/chciałabym zamówić siedzisko jednak interesuje mnie inny wymiar niż dostępny na Sklepie.

    Jeśli dany towar nie jest dostępny w innych wymiarach, które by Państwa interesowały prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod numer 514 043 310. Po sprecyzowaniu i ustaleniu wymiarów oraz tkaniny ustalamy czy jesteśmy w stanie wykonać takie siedzisko. W przypadku zamówień indywidualnych nie podlegają one zwrotowi, a ich czas realizacji może być wydłużony, jest ustalany indywidualnie ze względu na wykonanie niestandardowego wymiaru stelażu oraz sprowadzenie tkaniny z hurtowni. 
  4. Chciałbym/chciałabym zamówić siedzisko, ale mam wątpliwości co do koloru. Czy mogę otrzymać próbnik z wybranymi tkaninami?

    W przypadku zamówień próbek tkanin oraz próbników prosimy o kontakt mail'owy: kamila.lupa@interiomobili.pl Prosimy o wpisanie nazwy tkaniny oraz wybranych numerów kolorów: dostępne tkaniny tapicerskie.
  5. Chcę zakupić dwa produkty z opcją wysyłki, lecz pojawia się tylko opcja "odbiór osobisty", jak mogę zrealizować zamówienie?

    Ze względu na wybór dwóch różnych produktów system często nie zlicza opcji wysyłki produktów z różnych kategorii. Prosimy aby dokonać zakupu, przysłać na adres mail'owy dane do wysyłki, a my odeślemy Państwu podsumowanie zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Dane do wysyłki zostaną wprowadzone ręcznie, a zamówienie wysłane pod wskazany adres.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl