Masz pytania?
Zadzwoń:

+48 77 540 0250
+48 883 967 867


Wyślij wiadomość: Napisz wiadomość




JEST WŁASNOŚCIĄ
ZAKŁADU TAPICERSKIEGO
ROMAN ORLIK


Adres:

ul. 1 Maja 2a
46-050 Tarnów Opolski



Odwiedź nasz profil:
Znajdź nas na facebook Znajdź nas na Pinterest Znajdź nas na Google Plus
 
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji w sklepie interiomobili.pl

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji

    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

  2. Odesłanie produktu

    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  3. Wysyłka

    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Roman Orlik - Zakład tapicerski usługowo produkcyjny
    ul. 1 Maja 2a
    46-050 Tarnów Opolski

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie. 

 

Zwrot towaru zakupionego w sklepie interiomobili.pl

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Roman Orlik - Zakład tapicerski usługowo produkcyjny
ul. 1 Maja 2a
46-050 Tarnów Opolski

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl