Zwroty i reklamacje produktów w sklepie Interiomobili.pl
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji w sklepie interiomobili.pl

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji

    Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki (kliknij by pobrać formularz). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu, nazwę produktu i przyczynę zwrotu/reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.  Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych. Zwrot należności po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji następuje w ciągu 7 dni roboczych lub wymiana towaru na wolny od wad w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania wadliwego, reklamowanego towaru. 

  2. Odesłanie produktu

    Zwracany/reklamowany towar należy odpowiednio zapakować i zabezpieczyć, tak jak został wysłany pierwotnie wraz z dokumentem zakupu i wypełnionym formularzem. W przypadku reklamacji towaru koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.

    Wysyłka

    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Roman Orlik - Zakład tapicerski usługowo produkcyjny
    ul. 1 Maja 2a
    46-050 Tarnów Opolski

 

 

Zwrot towaru zakupionego w sklepie interiomobili.pl

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Zwrot towaru jest odsyłany na koszt Kupującego. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (kliknij by pobrać formularz odstąpienia od umowy) i wyślij go wraz z dowodem zakupu i zwracanym produktem/produktami: 

Roman Orlik - Zakład tapicerski usługowo produkcyjny
ul. 1 Maja 2a
46-050 Tarnów Opolski

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę imienną.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl