Zwroty i reklamacje
REKLAMACJA
Składanie reklamacji w sklepie interiomobili.pl
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
-
Poinformuj Nas o wadzie/wadach produktu!
Prosimy aby w pierwszej kolejności skontaktować się z Nami telefonicznie lub mail'owo opisując wady produktu oraz dołączając dokumentację zdjęciową. Po ustaleniu z Nami rozpatrzenia reklamacji postępuj wedle udzielonych wskazówek przez Sprzedającego. -
Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki (kliknij by pobrać formularz). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu, nazwę produktu i przyczynę zwrotu/reklamacji, datę zakupu oraz datę wystąpienia wady. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych. Zwrot należności po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji następuje w ciągu 7 dni roboczych lub wymiana towaru na wolny od wad w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania wadliwego, reklamowanego towaru lub innych ustaleń z Sprzedającym. -
Odesłanie produktu
Reklamowany towar należy odpowiednio zapakować i zabezpieczyć, tak jak został wysłany pierwotnie wraz z dokumentem zakupu i wypełnionym formularzem. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji towaru koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.
Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Roman Orlik - Zakład tapicerski usługowo produkcyjny
ul. 1 Maja 2a
46-050 Tarnów Opolski
ZWROT
Zwrot towaru zakupionego w sklepie interiomobili.pl
Zgodnie z obowiązującym prawem, Konsument ma14 dni na zwrot towaru. Zwracany towar musi być nowy, bez śladów użytkowania oraz wszelkich własnych przeróbek lub modyfikacji. Zwrot towaru odbywa się na koszt Kupującego. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (kliknij by pobrać formularz odstąpienia od umowy) i wyślij go wraz z dowodem zakupu i zwracanym produktem/produktami:
Roman Orlik - Zakład tapicerski usługowo produkcyjny
ul. 1 Maja 2a
46-050 Tarnów Opolski
Odstąpienie od umowy - wyłączenie
-
W przypadku gdy przedmiotem świadczenia są Meble na wymiar oraz Zamówienia indywidualne (inny kolor tapicerki, inna tkanina lub inny wymiar wyceniony specjalnie pod życzenie Klienta lub towar który nie znajduje się w ofercie Sklepu Interiomobili) - Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w zakresie tego towaru.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę imienną.